Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nadal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nadal. Mostrar tots els missatges

divendres, 5 de febrer del 2010

NIVELL II




Les alumnes de nivell I i II són molt aplicades i treballadores. Aquí celebràvem Nadal.