Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris universitat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris universitat. Mostrar tots els missatges

dimarts, 15 de febrer del 2011

ACCÉS I ADMISSIÓ A LA UIB

Ja s'ha publicat la informació completa sobre l'accés i l'admissió a la Universitat :

Més grans de 25 anys
El període de matrícula és del 10 al 25 de febrer de 2011.

més grans de 40 anys amb acreditació laboral o professional
Matrícula de la fase de valoració: del 8 al 15 de febrer de 2011

més grans de 45 anys
Matricula de la prova escrita: Del 10 al 25 de febrer de 2011.

Podeu consultar tota la informació a:
http://estudis.uib.cat/grau/acces

dimecres, 10 de febrer del 2010

MATRÍCULA ACCÉS A LA UIB

Recordau que dilluns comença el termini per matricular-se a les proves d'accés a la Universitat per a persones majors de 25 i 45 anys.
Ho podeu fer directament des de CAN JOANET.

Termini de matrícula del 15 al 26 de febrer de 2010
Data i lloc de la prova: 16 i 17 d'abril de 2010

iNTERESSANT!!! "ELS DIMARTS A LA UIB" Sessions informatives dels estudis de grau de la UIB : Dimarts 16 de febrer Ciències de la Salut: Infermeria, Fisioteràpia i Psicologia.